fbpx

Nowa Lewica

image_intro_alt

Kwiatkowski: Trójka symbolem upadku

Agnieszka Kamińska od roku pełni funkcję prezesa Polskiego Radia, w tym czasie nastąpił znaczny spadek słuchalności 1,2 oraz 3 Programu Polskiego Radia.

W czwartym kwartale 2020 roku Trójka jedynie 2,4 proc. udziału w rynku słuchalności, to najniższy wynik stacji w historii badania Radio Track. Po raz pierwszy wyprzedziło ją Radio Tok FM. Udział liderującego RMF FM zwiększył się do 29,2 proc., spore wzrosty zanotowały też Antyradio, VOX FM i Radio Złote Przeboje. Zmalał również wynik radiowej Jedynki, ale tylko z 5,3 do 5 proc. Niższy udział (4,9 proc.) stacja zanotowała w drugim kwartale ub.r. Polskie Radio 24 miało 0,6 proc. udziału w rynku słuchalności, a Dwójka - 0,4 proc.

- Media dawniej zwane publicznymi budzą dziś w społeczeństwie tyle emocji, że ciężko o obiektywizm. Ale spróbujmy – mówi Robert Kwiatkowski, członek Rady Mediów Narodowych i zwraca uwagę na kondycję finansową Polskiego Radia: - Ona jest dziś podobnie dobra, jak rok wcześniej. Ale to za sprawą zasilania przez rząd, a nie z powodu zwiększenia wpływów reklamowych. Słuchalność spada – ludzie nie chcą słuchać audycji tworzonych przez współpracowników pani prezes. Opinia o Polskim Radio badana przez CBOS (a więc instytucję para rządową) jest coraz gorsza. Dobrego zdania jest 38 proc. respondentów, co oznacza spadek o 11 proc. w ciągu jednego roku! Nasz rozmówca podkreśla, że jeszcze w 2016 roku Polskie Radio cieszyło się sympatią 69 procent ankietowanych. - Symbolem upadku jest to, co pozostało po Trójce, której słuchalność błąka się w okolicach błędu statystycznego. Słuchacze tych rządów nie wytrzymali i odeszli; pracownicy czekają na emeryturę lub zmianę u steru. Ciekawe, co nadejdzie szybciej? - kończy Kwiatkowski.

Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera!
W związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 o ochronie danych, wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie przez Nową Lewicę przekazanych przeze mnie danych osobowych w celach informacyjnych i promocyjnych związanych z działalnością Nowej Lewicy w celach administracyjnych na użytek newslettera, w szczególności wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną newslettera oraz informacji o przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Nową Lewicę, a także informacji o bieżących wydarzeniach politycznych. Czytaj dalej...
Polityka prywatności | Polityka cookies © 2021 Nowa Lewica. Projekt i wykonanie: Hedea.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Rozumiem